SKRIVET: 2011-05-03, kl 23:14:09 | PUBLICERAT I: Skönhet och mode

Skooor!

Idag har jag haft lite städdag här hemma, hela ovanvåningen fick sig en dammsugning! Jisses vilka dammråttor man hade :) Speciellt under sängen..

Det blev ingen träning ikväll idag för E skulle jobba över, istället blev det en sväng i affärerna, jag va ute efter både en bra jympasko och ballerinaskor. Och för engångs skulle hittade jag det jag behövde, helt otroligt när man har sån beslutsångest som jag har! Men ett riktigt bra köp måste jag säga, kalaset gick på 1000 kr, inte så farligt för två par bra skor.


Puma skor himmelsk sköna, bra att gå och jogga i.


Dessa söta blev det efter många om och men.



Blev en snabb sväng till Ikea också för att köpa mer golv till balkongen.
Och då hittade jag dessa supersöta krukor.


Jag är ju en sucker för vitt så dessa var ett måste.


Denna ramen är inte köpt idag, men den är så söt. Har inte fått in bilden på novalie i den än.


Från det ena till det andra Min kära vän Becciz fyller år idag!! 24 hela år..gud vi börjar bli gammla nu.. :) Stort grattis på din dag hjärtat!

Nu ska jag njuta ett tag av lugnet i huset när älsklingarna sover!

Sov gott!


beccah

Jaaaaaaaa visst var den... I LÖÖÖÖÖv <3 puss



PUBLICERAT: 2011-05-04, 09:10:00 | URL: http://beccahz.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: