SKRIVET: 2011-07-13, kl 23:18:36 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hej på er! Idag har jag besökt frissan min...

img_5950 (MMS)

Hej på er! Idag har jag besökt frissan minsann! Bättrade på utväxten och klippte upp det..det behövdes! Jag orkar ju knappt hålla huvudet uppe när allt är i en längd.. Så toktjockt är de! Kvällen spenderades hemma hos min bror med familj + mamma o pappa. Vi grillade och hade det mysigt och Novalie fick leka med sina kusiner, som är 5 och 2 år! Nuu måste jag nanna, ska upp igen om några timmar. Godnatt <3


Beccah

Ååhh såå fint d blev gommz!! =)) WE miss u A LOT!!! Fan d vart fööööööörlängesen nu!!!! SE om vi kanske kan hitta på nått i helgen?!!! <3 Love U



PUBLICERAT: 2011-07-14, 12:44:24 | URL: http://beccahz.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: