SKRIVET: 2011-07-20, kl 11:52:58 | PUBLICERAT I: Allmänt

-Lite om allt.

Jaha det är hög tid att uppdatera denna bortglömda blogg!
Önskar att jag hade haft tid att skirva mer till er trona läsare som endå hänger med.

Denna vecka jobbar jag kväll..så det är fullt ös här hemma innan jag ska iväg. Novalie vaknar mellan 6-8 på morgonen..då är det välling som gäller, efter någon timmes bus så är det frukost, ibland ska det badas och sen vila i två timmar, efter det middag och sen dagis..puuhh säger jag bara! Det är en pers ibland men som tur är jobbar jag bara fyra kvällar..Så den lediga fredagen är guld värd!

Novalie gråter fortfarande när man lämnar henne, och jag går därifrån med ett brustet hjärta..Fast det går bättre nu än innan, både fär mig och novalie...Jag säger bara det inskolmningen är värre för föräldrarna än för barnen..oftast!

Dagis fröknarna berömmer henne så på alla sätt och det värmer verkligen..Och hon tar verkligen för sig, vilket jag va rädd för att hon inte skulle!

Sommaren lider mot sitt slut..Var tar tiden vägen? Ska bli mysigt med höst..mår som bäst då när man kan mysa ner sig i filtar, elda i kaminen och tända tuuusentals värmeljus :)

Men först blir det en veckas semester..v 32
Åh vad ska man göra?
Grymt sugen på en sista minuten resa..så det kanske det blir! Eller en tripp till Stockholm, där e så vackert på sommaren.


Nu ska ja ta mig en dusch medans jag kan!

Kraam!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: