SKRIVET: 2011-05-18, kl 22:37:51 | PUBLICERAT I: Allmänt

Många tankar

Ja nu börjar det närma sig med stormsteg både med resa, dagis, jobb osv..Känns som ett annat sorts liv väntar..Jag hoppas på att jag kommer gilla mitt nya liv!
Alla papper är inskickade till kommunen, Äntligen! Det är ju en jädrans massa papper om inkomstuppgifter, arbetstider m.m kan va lite klurigt ibland. Sen är det bara att invänta den 13 juni då inskolningen börjar!

Ja om nu inte jorden går under på lördag, för det har väll alla hört om??
Denna satans gammle profet gubbe som är så jätte säker på att vi inte kommer vakna upp den 22 maj..han skulle jag bara vilja skjuta. Att skrämma upp så många folk med detta är så idiotiskt..dom flesta tror ju säkert inte på detta. Jag själv får en väldig panik av bara
tanken. Rädslan
över att förlora min familj.. jag menar, vårt liv har ju precis börjat, vi håller på att skapa en familj här, då kan väll inte livet på jorden plötsligt ta slut?
Allt jag önskar är en bra och lycklig framtid för Novalie, hon ska ju få leva hela sitt liv..
Usch jag blir så ledsen när jag kommer in på detta..jag har en så stark dödsångest att det är sjukt.
NÄ..Jag skulle vilja samla familj och alla som står en nära i ett litet mörkt rum, där ska vi sitta och hålla om varnadra hela lördagen och OM vaknar vi upp den 22 maj så kommer jag jubla!




johanna

Usch jag håller med!!! jävla äckelgubbe! Jag längtar till söndag så jag spricker och jag kommer jubla så det hörs i hela bjuv!



PUBLICERAT: 2011-05-19, 09:32:11 | URL: http://growinglove.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: