SKRIVET: 2011-05-10, kl 23:40:01 | PUBLICERAT I: Allmänt

Nu är det dags.

Ja nu är det ju så dags med den riktig uppdatering..Skulle gärna velat ha fler timmar på dygnet men det är som det är!
Igår var jag hos tandläkaren, Novalie fick följa med och som vanligt blev hon jätte ledsen och undrade vad tanten skulle göra med hennes mamma. Gulligt igentligen att hon blir ledsen för min skull <3 så reagerar väll de flesta barn gissar jag på!
Jag klarade mig från hål denna igången också :) bara det gammla vanliga tjatandet om tandtråd och munvatten..lättare sagt än gjort..en vecka kan jag använda det sen är det glömt igen!

Efter det blev det en runda på stan..Skulle ha lite semesterkläder.
Men jag hittade bara en tröja till novalie
den är såå söt, dock lite stor med den växer hon i snabbt.




Det jag måste ha nu är en bra solkräm till skruttan..så hon inte bränner sig direkt. Någon som har tips på nån bra med hög faktor till småbarn?

Det ska bli så skönt att komma ifrån vardagen ett tag..nu är det vår tur att njuuta :)
Sen börjar inskolningen den 13 juni och den 27 juni börjar man jobba, mammaledigheten är alltså slut för denna gång..
Det blir minst sagt en omställning.

Får se vad som händer imorgon, skulle gärna vilja åka o bada med novalie så det kanske det blir!

Nu kallar sängen..kram på er!







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: