SKRIVET: 2011-05-02, kl 22:58:05 | PUBLICERAT I: Allmänt

Im alive!

Yes jag lever! Tydligen så är jag så upptagen att jag inte hinner sitta här ^^,! Idag har jag roat mig mer att stryka och lägga upp nya gardiner till sovrummet. Innan träningen igår så var vi på ikea och vi fick en del med oss hem förrutom gardinerna så köpte vi trätrallor (om det nu heter så?) dom ska vi lägga på balkongen, så slipper man gå på det kalla balkonggolvet. Så balkongen fick sig ett litet lyft, det är gott o sitta där på sommarkvällarna, perfekt att vi har kvällssol på den sidan också :)

Jag fick lite barnfria timmar i eftermiddags så jag passade på att pipa iväg o göra vid klorna, och kolla lite sommar skor! Gud va det va skönt, fast jag saknade endå min lillefis <3

Hon är en riktigt klätter apa nu, här har ni ett bildbevis. Hon älskar att klättra i trappan.




Mamma älskar dig!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: