SKRIVET: 2011-05-13, kl 00:35:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

Godkväll folks :) har haft en super dag me...

img_7267 (MMS)

Godkväll folks :) har haft en super dag med sassa  o Kelly! En shoppingtur har vi haft, en lunch, en fika och en promenad på de..mys! Köpte en jätte söt och förhoppningsvis användbar grej till lilfisen, jag visar imorgon vad det är :). Imorgon blir det först ut på en promenix när vi vaknat, ska gå ner till systemet o köpa mig en flaska vin, för på kvällen ska jag och Jenny pimpla lite! Ska hem till henne först och sen blir det en runda på stan :) så nu hoppas vi på fint väder och en varm kväll! Ska bli skönt o få komma ut lite..man måste unna sig det. Novalie tar ingen skada av det för hon sover när jag går och sover när jag kommer hem igen. Och när hon vaknar e mamma där igen <3 nu måste jag nanna.. Sov gott.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: