SKRIVET: 2011-05-05, kl 12:21:23 | PUBLICERAT I: Allmänt

Blod i massor

Det funkade visst inte med videon ser jag..ajja. Har precis kommit hem från vårdcentralen efter en total genomgång, känns bra. Blodtrycket va lite lågt som jag trodde. Igentligen är det bra med lite lägre..fast när man får sånna symptom som jag haft så blir det bara jobbigt.
Dom fyllde fyra rör med blod så nu är det bara o vänta o se tills dom hör av sig!

Hoppas på att det inte är något allvarligt..



*snyft*


Novalie blev förskräckt av läkaren och skrek sig igenom hela besöket..kände medkänsla för mamma juu :) sen slocknade hon i vagnen.
La över henne i sängen när vi kom hem och utan ett knyst somnade hon om igen.
Snart kommer Sandra o Kelly hit .Får se vad vi hittar på, en liten promis blir de nog iaf.


***
Vi har blivit bjudna på bröllor i sommar hon E's chef. Jätte skoj tycker jag, inte så ofta man går på bröllop.
Och inte ofta man får klä upp sig sånt fint. Ska se om balklänningen fortfarande passar, isåfall kan man ha den.
Det ser jag verkligen fram emot!


Ha en bra dag!




Patricia Lindh

Hej! :D Förlååååt för jag är sämst på att skicka! bara att jag har blandat ihop totalt om vilka som fått och inte.



Användarnamn: Mammasangel

Lösen: lillamirakel



ENJOYYYY! <3



PUBLICERAT: 2011-05-05, 13:24:36 | URL: http://mammasangel.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: