SKRIVET: 2011-03-09, kl 14:34:03 | PUBLICERAT I: Novalie

BILDBOMB!

Hej alla glada! Har precis blivit färdig med lite städning och sånt här hemma! Den lilla ganstern är lagd så jag njuter av lugnet :) Hon vaknade redan kl 7 imorse,  det blir tidigare och tidigare känns det som.. Så jag gav henne välling och bytte blöjan och sen somnade hon om igen i ca 2 timmar. TACK gode gud för det :)

Idag händer nog inte så mycket roligt gissar jag på..behöver verkligen tvätta så det får jag underhålla mig med idag!Dessutom är det riktigt trist väder idag, regnigt och dant, tur vi var ute en sväng igår!

Nu har jag iallafall laddat kameran och jag tänkte lägga in bilder på en liten del av det novalie fick när hon fyllde år! Enjoy :D















Så det va en liten del! Den sista bilden är två skålar som E fick! Tyckte dom var så fina :) Det är Cult design.

Nu ska jag ta och ringa erikslunds SPA i hopp om att få en tid på lördag!
Det hade inte suttit fel :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: