SKRIVET: 2011-03-29, kl 11:55:54 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tisdag

Godmorgon på er! Här sitter jag och äter, och novalie passar på att riva huset under tiden :)

Det har gått i ett sedan helgen så jag har inte hunnit sitta vid datorn! Kan inte blogga från mobilen heller för klantiga jag råkade slå in fel pinkod tre gånger så den låste sig..Me den nya koden är påväg hem!

I helgen har vi åkt runt och provat lite resår och bäddmadrasser här o var..vi tänkte ju köpa en ny Den vi har nu köpte jag när jag flyttade hemifrån för typ 300 spänn. Så vi kan gott kosta på oss
denna gång!

Sängramen beställde vi igår på härliga hem. Den jag visat i ett tidigare inlägg!
Slutresultatet får ni bild på.

__________________________________________________________________________

Ny diet kör vi på nu..får se om denna funkar.
Det är inte så svårt, det handlar om att äta mycket proteiner och lättprodukter i början, sedan börjar man långsamt lägga in kolhydrater i kosten så inte kroppen får en chock. Det är tre olika faser man ska följa!
Är det någon som vill ha mer information om detta  så säg till så skriver jag ut precis hur man ska göra.

Min frukost igår(samma som idag)

Havrekligröt, 2 ägg
grönt te


Lunchen blev soyaorv med keso, hemmagjord pepparrotsdressing o rödlök


Som kvällsmål åt jag lite lättyoggi med havrekli.


Här har vi en som äälskar mjölk :)




Det var väll allt just nu..
Förresten så har vi bokat en resa nu... :) det blev Alcudia på mallorca! Ska va väldigt fint o barnvänligt.
Och ett jätte fint hotell ska vi bo på! Gissa om jag längar..
Ska se om jag kan lägga ut några bilder där ifrån.
Den 24 maj bär det av, åh låt tiden gå fort!

<3







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: