SKRIVET: 2011-03-24, kl 23:09:55 | PUBLICERAT I: Novalie

gaaah

Hej igen! Jag hade en helvetes färd till maxi innan idag!
Var tvungen och handla. Och jag fick ta Novalie med mig!


Hon va inte på så bra humör i affären..hon kastade sig fram och tillbaka i kundvagnen, hon ställde sig upp ett flertal gånger, kastade sin napp på golvet. Jag var helt genom svettig..och mitt i allt går vagnen sönder, typ hela den sitsen faller bak i vagnen. Som tur va skadade hon inte sig men hon blev jätte rädd och började gråta.
Hon va riktigt övertrött och fick skrattattaker när vi kom hem, precis som jag brukar få :)
Nu sover hon gott i sin renbäddade säng  <3

Lite såhär såg det ut idag, fast med ett barn och de tackar jag för :)



Nu tänkte jag snart gå upp och lägga mig..Undrar när E var vett på att komma in, han står liksom ute och meckar..Galning!

Sov gott!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: