SKRIVET: 2011-03-22, kl 23:00:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

Gokväll

God kväll! Sitter och kollar på lite videokameror..blir nog något liknanade den här
Sony ska väll va bra.

Kollade skatteverket innan, ser ut som jag ska få tillbaka 219 kr wooohoo!

aja bättre än inget? men hoppades såklart på mer. Sålänge jag slipper betala så är jag nöjd :)


Vilket vårväder vi haft idag! Riktigt varmt..Så vi har vatt ute och gått en lång runda sen lät jag Novalie gå i trädgården med sina nya skor :) Hon blir stadigare för varje dag så jag gissar på att hon snart kan springa.

***

Körde ett träningspass ikväll, och jag undrar var min motivation tog vägen? Kände mig så tung och orkeslös! Hoppas på bättre krafter på torsdag. Så man kan köra hjärnet!

Sov gott folket!






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: