SKRIVET: 2011-03-15, kl 22:42:56 | PUBLICERAT I: Allmänt

Lite kuliga frågor och svar

1. Hur gammal är du om fem år?
28 år ung

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Min familj

3. Hur lång är du?
165

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Någon wallander film

5. Vem ringde du senast?
Mamma

6. Vem ringde dig senast?
Min sambo

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Ojdå, det va ett långt ett, det var från en god vän som ville träffas. Det får ni nöja er med.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Lite olika. Rätt skönt med sms så man slipper prata i bland.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta.

10. När såg du senast din mamma?
För någon timme sedan.

11. Vilken ögonfärg har du?
Blå.

12. När vaknade du i dag?
Klockan 8:00

13. Vilken är din favoritjulsång?
Oj det finns många. Men strålande jul är fin!

14. Vilken är din favoritplats?
Vårt smultronställe i blekinge skärgård.

15. Vilken plats föredrar du minst?
Hmm...?

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Jag lever i en flott villa med man och barn och är ekonomiskt oberoende ( drömma kan man ju) :)

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Mördare och annat otrevligt… Tänkte alltid på om det skulle komma in någon och mörda min familj.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?

Det var något vi tramsade om i soffan innan, svårt att förklara det roliga! Vi har rätt sjuk humor :)

19. Hur stor är din säng?
160 säng

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Utan..fast inte helt utan såklart!

22. Hur många kuddar har du i sängen?
4 st

23. Hur många landskap har du bott i?
Ett

24. Vilka städer har du bott i?
Helsingborg

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota i gräs, skor i snö, strumpor inomhus

26. Är du social?
Ja. fast i bland blir jag helt tvärt om. Vill inte gå ut, orkar inte prata i telefon, ingenting…Beror på vilket humör man är på!

27. Vilken är din favoritglass?
Hm, är inte så kräsen. En isglass kan va gott en varm sommardag

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Finns mycket..men kladdkaka är en av dom

29. Tycker du om kinamat?
Jadå

30. Tycker du om kaffe?
Nja det funkar i sällskap, men jag dricker aldrig det själv.

31. Vad dricker du till frukost?
Vatten och te

32. Sover du på någon särskild sida?
Hööööger sida :)

33. Kan du spela poker?
mnja

34. Tycker du om att mysa/kela?
Ja! Vem gör inte det?

35. Är du en beroendemänniska?
Nej det kan jag inte påstå! Har aldrig haft något beroende direkt!

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Neej

37. Vill du ha barn?
Jag har redan ett. Men kan tänka mig två till :)

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, spanska

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Oftast bassäng

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder, skönhetsprodukter och heminredning

42. Äger du dyrbara smycken?
Inga svindyra, nä

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Just nu en unge i minuten, kniven mot strupen osv..

44. Kan du rulla med tungan?

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Oj va svårt! Älskar ju roliga människor som får en att skratta men just nu kommer jag inte på nån..

46. Sover du med gosedjur?
Nej, det va ett tag sen :)

47. Vad har du för ringsignal?
Nån tråkig iphone signal

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Jadå

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
En tröja?

50. Flirtar du mycket?
Nej..rätt så svårflörtad ;)

51. Kan du byta olja på bilen?
kanske?

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Ja

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Läser inte böcker

54. Läser du dagstidningen?
På nätet

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej

56. Dansar du i bilen?
Jag både dansar och sjunger ibland

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Minns inte..NRJ kanske

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
vad som behövdes handlas

59. När var du i kyrkan senast?
hm, Novalies dop! Neej det var ju på hennes mans dop :)

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
?

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?

Det var väll några dagar med scouterna

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
oj det minns jag inte :P

63. Vad lyssnar du på just nu?
Inget just nu

64. Har du varit med i tidningen?
Ja en eller två gånger :)

65. Vad är det konstigaste du ätit?
Jag aktar mig för konstiga saker.

66. Vem såg dig naken senast?
Min sambo eller novalie, haha

67. Vad är det för färg på din tandborste?
Rooosa

68. Hur imponerar man på dig?
Jag blir imponerad av ärliga folk. Folk som gör saker man inte förväntar sig att de ska göra. Blir imponerad av osjälviskhet och hjälpsamhet utan ”baktankar”.

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Mamma

70. Har du någon piercing?
Ja… i navlen och flera hål i öronen.

71. Din största vinst?
Typ en 50-lapp på triss :)

72. Civilstånd?
Sambo

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
Facebook och blogg.se

74. Är du fåfäng?
Ja, väldigt mycket..men inte på ett jobbigt sätt (hoppas jag)

75.  Ångrar du någonting du gjort?
Ja några saker har man allt på samvetet

76. Hur gammal är din pappa?
58 har jag för mig :S

77. Vilket är ditt drömjobb?
Det skulle nog va att hjälpa djur eller barn i nöd! Det skulle kännas så bra!

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
Jag skulle vilja resa och se mer i världen..men jag har hela livet på mig.

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
Ett tjugotal möss och hamstrar, fiskar, ödlor, grodor, sköldpaddor, fåglar och katter o hund! Ja.. jag tycker om djur :)

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
Jag kan få ett väldigt temprament. Hatar orättvisor. Har väldigt lätt för att gråta.

81. Svär du ofta?
Ja, alldeles för ofta

82. Sverige när det är som bäst?
En varm sommarkväll med grillning vid havet.

83. Kan du åka slalom?
HAHA nej, vet inte hur det skulle se ut..

84. Vad har du ätit i dag?
En soppa till frukost, falukorv o mos till middag och nu lite godis.

85. Vad har du för utbildning?
Jag gick hotell och restaurang med inriktning servering på gymnasiet.

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
ojdå, kanske rumpan o benen

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?

Magen, när jag precis ätit

88. Vilken är din bästa egenskap?
odrdningsam och nogrann

89. Vilken är din sämsta egenskap?
Väldigt glömsk

91. Saknar du något?
Ja

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
Ja, mina nära och kära tycker jag är viktiga att fira. Men mig själv vill jag inte fira.

93. Vad gör dig ledsen?
Naturkatastrofer som tar många liv med sig. Barn som drabbas av sjukdomar. Alla fattiga människor utan mat och vatten. Listan kan bli lång..

94. Vad gör dig glad?
När min familj och alla jag tycker om mår bra och är glada!

95. Har du varit gift eller förlovad?
Har varit förlovad.

96. Vad ska du göra i helgen?
Jag ska på SPA :)

97. Vad är det knasigaste du gjort?
Det är en himlis :)

98. Vad har du för laster?
Bara att jag inte är nöjd med min vikt.

99. Vem är din förebild?
Har nog ingen…

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
Jag ska gå på toa :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: