SKRIVET: 2011-03-14, kl 14:10:20 | PUBLICERAT I: Allmänt

Kräk

Känns som jag har lite att ta igen..men det känns som det är slut på ideer för tillfället.
Det har varit lite upp och ner här hemma. Livet är inte alltid så lätt det har väll vi flesta fått erfara.
Jag hoppas på en ändrig snart!
Nog om det.

I lördags kväll la vi Novalie kl 7. Hon sov bra tills ungefär kl 22, då vaknade hon och var otröstlig. Vi förstod ingenting! Hon fick alvedon och dricka. Efter det så började hon klökas som bara den.. vi trodde först hon hade satt något i halsen så hon inte fick någon luft. Men helt plötsligt kräker hon ner oss! JÄTTEMYCKET asså. Hon kräktes 3 gånger på 10 minuter. Det kom som en stråle från halsen på henne. Frågan är varför hon kräkte så mycket, kanske hon hade ätit något hon inte tål? För efter det så va det bra igen!
Någon som vet om det kan ha med tänder och göra?
Eller så är det en dagarssjuka som tydligen går nu..




***

Jag har varit så duktig och rensat och rengjort kylen idag! Det behövdes verkligen.
Där va en hel del gammalt vill jag lova :)
Ska försöka få undan lite tvätt också!

Jag har ju ingen bil denna veckan heller och det suuger! Man blir ju väldigt begränsad då.
Annars händer det inte så mycket roligt idag! Kanske blir en promenad senare..Man känner att det börjar bli lite varmare ute nu och det gillar vi starkt :)





Beccah

Ussch då lilla plutten.. =(( sköönt att d gick över så fort ju .. =))!! D e säkert något sånt 1dags som du säger min issis.. Likadant för iggis.. saknar er mina hjärtan!! puss puss



PUBLICERAT: 2011-03-14, 16:28:34 | URL: http://beccahz.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: