SKRIVET: 2011-03-12, kl 19:31:39 | PUBLICERAT I: Skönhet och mode

Fullt upp

Hej mina kära läsare!
Dålig uppdatering idag, jag vet! Men vi har haft fullt upp! Vi tog en sväng ner till Malmö. Skulle in på zara och byta en klänning vi hade dubletter av( till novalie). Så jag bytade ut det mot andra söta kläder. Även jag unnade mig en tunika :)
Riktigt härligt var det att gå ute i det fina vädret vi haft idag!

Efter det tog vi en sväng inom Tropikariet i Hbg. Det var såå längesedan vi va där, och jag tänkte att det skulle uppskattas av Novalie. Och det gjorde det såklart..hon blev helt ivrig och väldigt förbannad när vi gick därifrån, SÅ ett mjukisdjur fick hon med sig hem som plåster på såret :)

Nu sitter vi här i soffan och är helt slut!

Här får ni lite bilder från dagens shopping :)





Perfekta sommar kläder :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: