SKRIVET: 2011-03-20, kl 00:25:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

Spännande

Ni skulle bara veta hur avslappnad man blir efter en sånhär dag! Man borde unna sig sånt lite oftare tycker jag!
Behandlingen va väll lite si sådär, jag valde en bodyskrubb och "E" valde spikmatta med fotmassage!
Inte den trevligaste personalen tyvärr, plus att dom hade glömt min tid..så jag fick vänta ett bra tag innan dom kunde ta mig! Sånt blir man lite sne på..

Men men...JÄTTE god mat va det! Det bästa jag ätit ute faktiskt!
Riktigt serviceminded personal och det gillar jag. Kanske man bryr sig mer om det när man själv vatt i den branschen, men det gör ju det hela så mycket trevligare :) Inte sant?

Så det kan jag rekomendera! Erikslunds Spa var det! Skippa behandlingarna och ÄT istället :)

Dessutom hade dom en liten shop med helt underbara saker så 3 stycken av dom fick följa med mig hem vare sig de ville eller ej.
Bilder kommer imorgon.

Nu ska vi inta sängen. Imorgon händer något spännande. Vi ska nämligen på en visning :)

Sov gott <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: