SKRIVET: 2011-03-08, kl 12:50:05 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tisdag!

Halloj! Hoppas allt e bra med er i det fina vädret! Man blir ju på så gott humör :)
Vi har vatt på föräldragruppen från 10-11 nere på Bvc var vi idag! Vi har bara två gånger kvar. Om jag ska va ärlig så ger det inte mig så mycket.. Efter det tog jag en runda ner till apoteket som jag aldrig hann igår, och därefter en snabbis på netto. Nu är vi hemma och novisen sover fortfarande i vagnen, men jag gissar på att hon vaknar närsom eftersom hon sovit hela vägen hem!

Måste bada henne senare idag.. det var ett tag sen nu..
Ikväll blir det äntligen träning! Har slarvat ett tag nu..opps!

Jag köpte kex till Novalie, och nu sitter jag här själv och äter av dom, dumma mig!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: