SKRIVET: 2011-03-07, kl 13:51:49 | PUBLICERAT I: Allmänt

Soool

Härlig och solig dag idag, och det är inte så kallt heller! Kanske våren är påväg :)
Åh jag längtar tills man bara kan slänga på sig en jeansjacka eller kavaj och bara gå, utan att tänka på tjock jacka, halsduk, mössa och vantar!

Tänkte att jag skulle ut och gå en runda sen, måste ner till apoteket och köpa koksaltdroppar och flytande alvedon tilll lilfisen, det är ett måste att ha hemma, man vet aldrig när man behöver det! Så vi ska ner en runda i byn och fixa det sen! Sen vet jag inte vad som händer, jag har ju inget bil heller så det blir väll att stanna hemma.

Nu nu börjar hon bli kinkig här, och hon säger bara mamma mamammama hela tiden. Såå Heej :)



johanna

Visst är den :) Jag är helt förälskad i den! =)



PUBLICERAT: 2011-03-07, 21:22:24 | URL: http://growinglove.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: