SKRIVET: 2011-03-02, kl 14:06:57 | PUBLICERAT I: Novalie

Onsdag

Nu är vi halvvägs genom veckan och snart är det helg igen, det detyder kalas här hemma .Lite panik har man allt det är så mycket man ska fixa, ska bli skönt när det är över och man kan andas ut igen.
Novalie är på strålande humör idag! Supermysigt är det :)
Ska snart upp och lägga henne för en eftermiddags lur..

Här här ni henne idag på trehjulingen.




Kan inte förstå att hon redan fyllt ett år! var tog min bebis vägen?


Ni kan få en liten lista på vad hon kan såhär i denna åldern!


* Hon kan vinka när man säger hejdå till henne
*Hon kan klappa händerna
*Frågan man var lampan är så tittar hon upp
*Hon kryper och går lite då och då
*Hon säger mamma rätt ofta
*Hon har sagt pappa någon enstaka gång
*Hon kan säga titta
*Frågar man efter en puss så får man det
*Hon äter vår mat och gillar det mesta


Ja, har säkert glömt något med det var iallafall det viktigaste :)
Utvecklingen går framåt med stormsteg, jag hinner kanppt med..

Och snart ska hon börja skolas in på dagis och jag ska börja jobba..Känns ju sådär kul!
Blir att jag börjar jobba i början av juli. Så jag njuter för fullt av den sista tiden jag har hemma med min prinsessa <3
Vi har bestämt att åka på en resa i början på juni, det blir ju ett perfekt avslut på denna mammaledighet :)

Förresten så skulle jag behöva eran hjälp! Vilken är finast?



Eller











Ann

Helt klart prinsessklänningen, den översta. Såå sööööt :D



PUBLICERAT: 2011-03-03, 10:09:15 | URL: http://annherminehansen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: