SKRIVET: 2011-03-01, kl 20:26:10 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hemma

Hej på er! Har inte haft så mycket tid att blogga idag..vi har haft fullt upp hela dagen!
Jag och mamma va och gjorde slingor och klippte oss imorse :) Jag färgade utväxen och klippte upp det rejält, skönt var det! Mitt hår är ju så fruktansvärt tjockt så det lättade an aning!

Sedan körde vi till Ikea en sväng, jag behövde köpa lite blummor till sovrummet :)
Jag är ju värdelös på att ta hand om min blommor så det fick bli plast, men dom ser riktigt verkliga ut!
Novalie han med ett bad också hos mormor.

Nu har jag precis lagt henne och det blev tyst direkt..så jag antar att hon va trött efter dagens händelser!
Mannen kom hem för 20 min sen..KUL..verkligen! Borta i 12 timmar :(


Nu ska jag titta färdigt på Sofias änglar..det är så sorgligt :,(

Vi hörs kanske senare











KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: