SKRIVET: 2011-03-11, kl 12:52:34 | PUBLICERAT I: Novalie

FREDAG

Yes, Äntligen helg! den kom inte en dag försent :) Vädret är väll helt Ok, lite moln ,lite sol..Men ska försöka komma ut en runda idag. Vi har lite gammalt bröd så jag tänkte mata ankorna med det. Gissar på att Novalie skulle tycka det va roligt :) Hon tycker ju om djur i alla dess former!

Vet inte om Novalie har hamnat i nån 1-års trots! Hon är bara så busig och skrikig och på ett jävla humör rent ut sagt! Hon slåss och drar mig i håret när hon inte får som hon vill. Man ska ju inte ge med sig heller, utan det gäller och va bestämd. Det är nu det svåra börjar med uppfostran och att lära dom vad som är rätt och fel!
Det gäller att hitta en bra balans..man ska inte va för snäll och inte för sträng heller!

Vissa dagar kan man tycka det ska bli rätt skönt och börja jobba endån, det ger sig själv lite grann..
Det blir ju en stor omställning för både hon och mig, att vi plötsligt ska vara utan varnadra om dagarna, när vi spenderat 1,5 år tillsammans! Jag kommer sakna henne KOLOSSALT mycket om dagarna! Min lilla plutta <3


MAMMA ÄLSKAR DIG!
NU OCH FÖR ALLTID!








KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: