SKRIVET: 2011-03-16, kl 15:13:50 | PUBLICERAT I: Träning och hälsa

drygt


Såja. Jag har väntat på att blogg.se skulle fungera igen. Så jag kan få uppdatera er.
Det är ett helt företag och försöka blogga när Novalie är vaken ska jag tala om för er. Hon är hela tiden på datan och trycker. Ibland raderar hon allt. Hon vill helst inte leka själv, mamma ska ju va me :)

Hon har börjat med ett nytt roligt ljud nu, nojonjonjonjo, haha hon låter som en kines :)
Hon går som bara den..det går verkligen undan. Måste köpa fler strumpor med anti halk på, eller vad det nu heter.
Då får dom ju mycket bättre grepp. Förstår inte varför det inte finns på alla strumpor till barn i den åldern när dom börjar gå.
Det blir så himla halt med vanliga.

***

Det blev en sen frukost idag. Men GOD! ägg med keso, det e grejor det! Det ger mycket proteiner som mättar länge.

Under under en period åt jag alltid 3 kokta ägg (utan gulorna) och några matskedar lätt keso.Försökte undvika kolhydrater så gott det gick, och skippade alla onyttigheter mitt i veckan.
Men unnade mig allt jag var sugen på..på helgen!Jag gick en promenad på ca 30-40 minuter om dagen. Thats it!


Och jag gick ner 1,5-2 kilo i veckan.
Jag tror det är det endå som håller. När man gått på soppdieter och slutar är det precis som kroppen vill ta igen allt den missat. Man blir ju sugen på precis ALLT!

Så jag ska försöka stå emot mitt sug på vardagarna!

Vi ska ut på en liten promenad såfort Novalie vaknar. Hörs senare :)


En bild på oss från i somras



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: