SKRIVET: 2011-06-09, kl 12:15:14 | PUBLICERAT I: Novalie

Massa lek

Härlig dag! Jag uppskattar verkligen sånt här grått och regningt väder ibland..då kan man mysa ner sig i soffan utan att ha dåligt samvete :)

Jag får alltid fruktansvärt dåligt samvete när det är strålande sol och alla är ute och fixar i sina trädgårdar, det gör mig verkligen stressad!


Men idag blir det inget soffliggande endå för jag och Beccis ska till  med våra små glöttar så dom får leka av sig lite..och vi också för den delen!
Kan behövas ibland, haha..


En sak som slår mig hela tiden är att jag idag endast har TVÅ ynka dagar kvar av min mammaledighet..alltså bara två hela dagar med min älskling innan jag ska dela henne med andra vuxna och barn..shit det är en märklig känsla vill jag lova!
Just nu är hon sjukt mammig och gråter så fort jag går någon meter ifrån henne..så vi får väll de hur detta kommer gå. Gissar på att jag kommer gå ifrån dagis med ett brustet hjärta och en dos dåligt samvete..
Eftersom jag jobbar tvåskift så turas vi om att lämna henne varannan vecka.
Jobbar från 06:00-14:30 och 14:00-23:30
Det blir ju inte så många timmar för henne på dagis när jag jobbar kväll, så det är skönt!


Till frukost idag blev det leverpastejmacka och mjölk!








KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: