SKRIVET: 2011-06-17, kl 13:17:48 | PUBLICERAT I: Novalie

Fredag

Hej!!
Nu är det bättre här igen!
Novalie var så duktig igår på dagis. Han hade ju till och med somnat när dom vilar middag.
Dom andra gångerna när jag va med så har det inte alls funkat. Men nu..
hon hade tagit sin napp och nalle o sen lagt sig ner på madrassen och somnat utan ett knyst!
Jag va mäkta stolt över henne vill jag lova <3
Idag hade vi bara en kort dag från 9-12. När jag lämnat henne gick jag vidare till gymmet och körde ett pass, det ligger ju bara 2 min bort!

Då har vi en veckas inskolning till sen börjar allvaret! Buuuhu!

Vi ska alldeles strax köra iväg på lite ärenden tänkte jag..behöver gummistövlar till N, det är ju ett måste på dagis. Sen skulle jag själv hittat något festligt för på lördag ska man iväg på 25-års fest!! :) Skojjit.
Brukar ju va så att man aldrig hittar nått när man väl behöver. Det känner ni kanske igen?! :)
För er som missat så har dom sjukt stor rea på HM just nu, blir nog en sväng inom där idag.

Det var allt just nu.
Ikväll blir det bara massa familjemys med god mat <3
Ha en trevlig dag :)






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: