SKRIVET: 2011-06-15, kl 21:55:41 | PUBLICERAT I: Allmänt

Dagen i bilder

Har haft en super bra dag idag! Den började med att jag och Novalie traskade iväg til dagis kl 8 imorse!
Vi åt frukost där och sedan testade jag gå iväg en stund för att se hur hon reagerade på det. Jag pussade henne och sa hejdå sedan gick jag in och satte mig i personalrummet i sisådär 15 min.
Hon började gråta direkt när hon förstod att jag skulle gå..men som tur va gick det över på nån minut.
Eftersom det funkade så bra, så ville dom att jag skulle testa gå därifrån och komma tillbaka efter 1 och en halv timme. Denna gången grät hon dock lite längre..
Men vi testar imorgon igen..allt för hon ska vänja sig!

Senare på eftermiddagen kom Jenny hit, vi tog oss en fika sen gick vi ut på en promenad med våra vovvisar + Novalie! Riktigt gott väder ju.
Vi gick ner till ankorna och mötte upp Johanna, Hampe och lilla Iris o astrid såklart!
Full rulle med hundar och ungar,ingen lugn stund här inte :) Påvägen hem stannade jag och Jenny till på pizzerian för ett käk ute i solen!
Toppen
Här kommer lite bilder dagen till ära












Nu ska vi snart bädda ner oss i sängen..
Natti natti!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: