SKRIVET: 2011-06-14, kl 13:17:09 | PUBLICERAT I: Novalie

Dagisdax

Lite bloggtorka på denna fronten just nu..men har helt enkelt inte haft tid! Vi är mitt inne i en inskolning. Har precis kommit hem från dagiset och det verkar funka bra. Novalie är lite reserverad och försiktig, men förhoppningsvis så kommer hon lära sig att ta för sig mer.


Något av de jobbigaste man kan se är när någon är elak mot ens barn och såklart så va där en ouppfostrad ungjävel som skulle sparkas på alla han kom åt. Jag bara lämnade Novalie ut site i 2 min och då hör jag hur hon gallskriker. Hon låg ner så antagligen hade han sparkat ner henne. Jag ville bara strypa ungjävlen!
FY för elaka ungar, de finns väll inget värre?!
Den som är dum mot Novalie ska få smaka på sin egen medicin, så de så!!!

Imorgon ska jag lämna henne själv i någon timme, ska bli spännande och se hur det kommer gå!

Nog om det!

Imorgon kommer min efterlängtade Jenny hit :) Myspys!

Nu ska jag passa på att käka medans N sover.
Idag blir det bara lite städning i huset och sen träning ikväll. Skööönt!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: