SKRIVET: 2011-06-16, kl 10:01:18 | PUBLICERAT I: Novalie

Tårar..

Har precis vatt och lämnat Novalie på dagis! Va inte beredd på att lämna henne bara efter en halvtimme. Och nu sitter jag här och gråter bara för det är så tufft..ren tortyr skulle jag kalla det!
Det är så jobbigt att se hur hon tittar på mig innan jag lämnar henne, när jag går därifrån utan att trösta henne när hon är ledsen. Vill inte hon ska känna sig sviken av mig..Vill inte att hon ska tänka (Varför lämnar du mig varje dag nu mamma?)
Det går ju inte att förklara för henne varför jag gör detta.

Det är hårt att höra henne skrika mamma när jag tvingas gå därifrån..

Min älskling...Mamma vill inget hellre än att va tillsammans med dig..glöm aldrig det! Mamma Älskar dig!







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: