SKRIVET: 2011-06-21, kl 20:02:25 | PUBLICERAT I: Allmänt

Kladd kladd

Riktigt jävla missnöjd är jag för tillfället.
Jag va så sjuukt sugen på en riktigt super duper kladdig kladdkaka.
Dom senaste gångerna har jag inte lyckats få dom kladdiga alls och man blir lika besviken varje gång!
Så jag tänkte nu bannenej ska jag lyckas så jag sökte på extra kladdig kladdkaka på google och hitta en bra sida med olika tips för att INTE få den torr t.e.x inte vispa med elvisp..alltså blanda allt varsamt och försiktigt..
Jag la ner hela min själ i detta..Den skulle gräddas 18 minuter. Efter 10 minuter börjar kakan resa sig i formen och jag tar ut den för att känna på den..Kakan va redan då torr och döbakad. Vad fasen gör jag för fel?

Jag brukar ta lite mindre socker..men inte kan de va boven i dramat?!

Åhhh jag som va så sugen :(



johanna

Mitt bästa tips är att strunta i att grädda den och äta smeten direkt..kladdigare blir det inte :D



PUBLICERAT: 2011-06-21, 22:26:05 | URL: http://growinglove.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: