SKRIVET: 2011-02-23, kl 12:24:22 | PUBLICERAT I: Novalie

Puuuh! Dessa ungar

Har haft en helvetisk morgon måste jag säga! Fy vad jobbiga dessa små kan vara..
Jag fick inte äta min frukost ifred för då skulle hon klänga på mig och försöka sno maten, hon höll på att välta min kopp med te flera gånger. Så jag fick kasta mig i frukosten i panik..
Hon slog och hade sig på datan och öppnade upp alla möjliga program. Efter det gick hon lös på alla cd skivor och alla tändblock man tänder kaminen med, så dom ligger överallt!
EFTER det kröp hon in i köket och tog ur alla plastkassar
från lådan, sen fick hon för sig att hon skulle in i diskmaskinen..
Behöver jag nämna att jag är helt slut?
Nu sover hon middag iallfall och jag hoppas hon sover lääänge :)

Nu ska jag fotta lite :)




Gangstern själv :)





Lite av stöket



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: