SKRIVET: 2011-02-21, kl 11:13:33 | PUBLICERAT I: Träning och hälsa

Nu är det slut!

Godmorgon på er! Jag sitter jag med min frukost! Efter en en tid med onyttigeter så ska jag försöka ta tag i mitt liv igen (och vikten)
Jag har lite Cambridge soppor kvar ses sist jag drack dom..
Så jag kör på det nu igen ett tag. Problemet med mig är att jag har så dålig självdiciplin och jag älskar ju god mat (vem gör inte det) ?

Så vi får väll se hur länge det håller denna gången..
Hoppas på att gå ner något i vikt iallfall! Jag tränar ju några gånger i veckan också men det känns som jag behöver röra mig ännu mer
..

Här på bloggen kan ni följa mig och hur allt går,
hur jag mår och hur mycket jag går ner i vikt!
Jag ska leva på endast ren kur, vilket innebär endast 3 shakes eller soppor om dagen, det ger endast 420 kalorier om dagen
!
Så det är väldigt kämpigt i början när man är hungrig hela tiden.

Så dagens frukost blir en shake med kakaosmak och ett stort glas grönt te det innehåller massor med antioxidanter och är bra för matsmältningen.



johanna

Jag tänkte börja på spinning här i bjuv. Älskar det och det förbränner fett som sören!! Säg till om du vill hänga med :) 50 kr per gång eller 400 för tio gånger



PUBLICERAT: 2011-02-21, 14:13:19 | URL: http://growinglove.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: