SKRIVET: 2011-02-20, kl 21:25:29 | PUBLICERAT I: Allmänt

Låt det aldrig hända mig!

Kom in på nån sida där föräldrar hade förlorat sina barn i cancer, PSD och andra sjukdomar.
Det klumpar sig i bröstet, jag får svårt att andas och jag kan inte sluta gråta..Det gör så ont.
Förlusten av ett barn måste va det värsta man kan uppleva, nu när man själv är mamma så är det en helt annan sak, för man vet hur stark kärleken är till sina barn!
Och jag skulle aldrig kunna tänka mig ett liv utan mitt barn! Hur ska man klara av vardagen? Det skulle inte gå, jag skulle inte sluta sörja, jag skulle tyna bort..försvinna..dö av sorgen..

Sen är vården inte den bästa och man får verkligen stå på sig för att dom ska höra en!
Så mycker "slarv" som igentligen försigår och att det kostar våra barn livet. Sen finns det ju dessa tragiska fallen när ens barn blir så svårt sjuk att det inte finns mer o göra än att vänta på döden..
Och hur skulle det kännas att få uppleva? att vara helt maktlös..
HEMSKA TANKE!
Är det något som får mig att gråta så är det sånna här saker!

Jag har bestämt mig för att skänka lite pengar varje månad till Barncancerfonden!
Det är det minsta man kan göra, och det känns väldigt bra efteråt..kanske det hjälper nån.

Ge ett litet bidrag ni också !En kan inte göra allt, men alla kan göra något!
Det kan vara man själv som blir drabbad..

SMS:a FORSKA TILL 72900
SÅ SKÄNKER MAN 50 KR.
Eller gå in på www.Barncancerfonden.se

För våra älskade barn <3





johanna

vilket bra intiativ!! håller helt med dig. Är det något som får hjärtat att värka så är det när barn drabbas..



PUBLICERAT: 2011-02-20, 22:09:12 | URL: http://growinglove.blogg.se/
johanna

varsågod :) att skicka iväg ett sms då o då gör nog nytta..och känns så bra. Hoppas ni får en bra dag!



PUBLICERAT: 2011-02-21, 10:09:13 | URL: http://growinglove.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: