SKRIVET: 2011-02-16, kl 21:03:24 | PUBLICERAT I: Skönhet och mode

Hemma och helt slut..

Nu är jag hemkommen sminkad och fin! Nja måste ju ändå säga att jag nästan sminka mig bättre själv..
Men lite smink kom jag hem med iallafall! Det blev en primer, ett puder, concealer och läppenna..inga billiga gjejer de där..men det behövdes! Jag fick en sotig vardags/fest make up i beiga och bruna toner..

Efter det stack jag inom väla och hämtade ut min Iphone som var på lagning, jag fick en ny..så det är ju great :) Man är ju handikappad utan den..


Imorgon fyller E hela 25 år, det är ju ett helt företag att köpa present till killar när dom inte ens själva vet vad dom vill ha..
Får se om jag kan fixa nått imorgon, har inte så mkt tid på mig precis..

Och om 12 dagar blir vår lilla Älskling 1 år ju!
Måste planera inför det stora kalaset :)



Detta fick följa med mig hem


Sminkningen

Nu ska vi kolla fuskbyggarna och få igång telefonen
..

Puss&Kram


johanna

Vad fint det blev :)



PUBLICERAT: 2011-02-17, 12:59:27 | URL: http://growinglove.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: