SKRIVET: 2011-02-22, kl 19:30:05 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hejsvejs

Idag har jag inte riktigt haft tid att uppdatera! Sen imorse har det varit full rulle!
Efter att Novalie hade ätit middag så var jag tvungen att bada henne så kladdig blev hon, så blir det när dom ska försöka äta själv..Men det är viktigt att låta dom göra det :)

Mesta va dagen har spenderats hos Johanna med Jenny och Alex. Riktigt mysigt :)
Och jag var så svag att jag inte kunde stå emot lite kladdakaka..ååh det är ju det bästa som finns :)
Så självdiciplinen är ju inte på topp precis!
Nu ikväll blir det bara en soppa för min del..

Gangstern har precis somnat hon var helt slut.. Hon har busat och fått en massa pussar av Astrid idag <3

Kommer fler inlägg ikväll!!





ca 2 år gammal bild på mig & Jenny


Jag och min skatt innan idag..




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: