SKRIVET: 2011-04-08, kl 13:35:25 | PUBLICERAT I: Allmänt

NÖJD

Fredag idag, jag är nöjd!
Jag har mätt mig idag och måtten är i stort sett samma som förran veckan. Vikten är lite klurig, vår våg visar olika varje gång man ställer sig på den. Igår när jag va var hemma hos mamma vägde jag mig där, och ska jag gå efter den så har jag gått ner 1,5 kilo. Hoppas, hoppas på att den stämmer :)

Nu ska vi fixa till oss för vi ska ut och skicka iväg paketet med videokameran i. Så vi kan köpa en annan istället.
Det är såå smycket jag vill filma just nu med Novalie, hon gör så roliga saker!
Imorse åt hon en o en halv macka med sylt på..det tyckte hon va mumma! Måste variera lite för det känns som hon börjar bli trött på gröten.

Vi hörs senare!

(Ursäkta det osminkade ansiktet)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: