SKRIVET: 2011-04-01, kl 21:57:56 | PUBLICERAT I: Allmänt

Lockorus

Åh jag känner ett sånt lyckorus i hela kroppen! Så härligt känns det. Kanske var det för jag slängde i mig en pizza precis?! haha det blev en liten barnpizza så inte så farligt.

Vi skulle igentligen hem till en vän och grilla idag, men eftersom E kom hem så sent så hoppa vi över det!
Men det kommer måånga fler tilfällen nu i vår och sommar. Ser fram emot det!

Novalie är lagd för natten, men lite orolig..vaknar till med jämna mellanrum och skriker. Antingen så är det mardrömmar eller tänderna. Svårt att veta vad det är.


Jag har var och handla i eftermiddags och passade på at hämta ut mitt paket och i det fanns..
Dam Damm
!



Lite produkter från bodystore!
En flaska kallpressad linfröolja, nudlar med endast 0,4 g kolhydrater, Cocosa som kan användas till stekning, bakning m.m helt utan kolhydrater. Tre st Celcius energidryck som hjälper till att bränna fler calorier och reducerar kroppsfett!
Låter för bra för att vara sant va?


Vår säng har kommit så imorgon ska vi hämta den!
Sen på kvällen ska jag träffa J. Vi ska ut och ta oss nått glas vin tänkte vi! Oj va det va längesen man gjorde det..det är LYX :)
Här kommer en bild på oss från senare idag


Den starkaste kärleken

Hoppas ni alla har en underbar lördag!

Vi hörs av imorgon! Puss på er.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: