SKRIVET: 2011-04-08, kl 22:39:33 | PUBLICERAT I: Skönhet och mode

Shopping!

Är det något som gör mig på bra humör så är det shopping! Bästa medicinen :)
Eftersom jag hade tillgång till bilen idag så blev det ut en runda för att handla och ibland "råkar" man hitta mycket..speciellt när man har dåligt med pengar, slår aldrig fel.

Det var mycket rea överallt tyckte jag
Dessa tre är från lindex, där va rea på dom, plus ta 3 betala för 2, Perfekt!








Hittade badskor till Novalie som hon kan ha på Mallorca , har sett att dom hade på Babyland för 199 kr. Dessa hittade jag på Hm för 79 kr som hittat!!
Dom skyddar från varm sand och andra otrevligheter man kan trampa på, dessutom får hon mer grepp så hon inte halkar och slår sig! Sånna borde alla med småbarn införskaffa till sommaren!


Hittade även lite till mig själv idag..trevligt trevligt :)
Det blev ett linne, två tröjor och en scarfs.



Nu ska vi njuta av det sista ikväll! Har snart en som snarkar i soffan känns de som..
Hoppas ni har en trevlig kväll!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: