SKRIVET: 2011-04-07, kl 13:03:54 | PUBLICERAT I: Träning och hälsa

Noll inspiration

Har ingen inspiration till att blogga just nu! Vet inte vad jag ska skriva om..känns helt tomt!
Någon som har några idéer?

Imorgon ska jag väga mig igen och ta min mått, men jag gissar på mindre bra resultat denna veckan..känner det i kroppen!

Varför ska det va så svårt att gå ner ynka 5-6 kilo??
Jag anser att jag är hälsosam. Och jag är ingen tjockis, men vill ha en snygg och fast kropp.
Dom som verkligen är överviktiga går lätt ner dom 5 kilona bara på att typ dricka mindre läsk.
Så jag antar att ju mindre man är ju svårare måste det va att gå ner några kilo.
Jag vet om att hade jag tränat eller rört mig varje dag så hade det säkert gått fortare. Men allvarligt talat vem har tid med det när jag har en livlig 1-åring hemma och en sambo som är hemma kl 19 på kvällen!
Orken finns liksom inte alltid..
Jag äter mina nyttiga måltider med typ inga kolhydrater alls, tränar tre gånger i veckan och är ute och går några dagar i veckan. Det borde förbövelen hjälpa!!

Säkert några som tycker jag är gnällig nu.. men det skiter jag i! Då behöver ni inte läsa.

____________________________________________________________________________

Jag va så effektiv igår att jag hann med både en solning och fixa naglarna och en joggingrunda.
Novalie fick sig även ett bad, det fick henne på toppenhumör :)







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: