SKRIVET: 2011-04-03, kl 23:21:48 | PUBLICERAT I: Allmänt

Godkväll

God kväll på er! Äntligen har vi slagit oss ner i soffan efter en minst sagt hektisk dag..jag fattar inte hur jag kan ha så mycket att göra hela tiden?! Eller så tar jag på mig för mycket helt enkelt!
Utekvällen igår va såå lyckad! Det va verkligen så behövligt att få roa sig lite! Det behöver alla mammor någon gång :)
Och detta va första gången jag va ute på mer än 2 år. Novalie är endå 13 månader nu.
Och E tyckte bara det va skönt att få ha en ensam lugn kväll hemma.

Det blev mycket dans igår..åh va roligt det va :) Men ett stort minus för alla sliskiga människor som finns!
Jag var hemma vid halv 02:30 så det blev en lång sovmorgon idag!

Vi har provat massa sängar idag på Jysk, det är inte de lättaste med en unge som är överallt och rör! Nu är hon så stadig att hon springer fram .

Sängramen står i hallen och väntar.


Imorgon ska jag iväg och vaccinera både mig och Novis! Det är hög tid inför semestern.

Någon som vet om man behöver vaccinera sig mot både hepatit A och B för en resa till Spanien?


En rolig konversation:
E-  Jag behöver mer plats
Jag- Varför?
E- Det är för trångt, husen ligger för tätt
Jag- Så är det i villaområden
E- Ja men det är ju synd att vi bor mitt i stor stan!!

Om detta är stor stan, var ska vi då bosätta oss undrar jag??

jag tror vi går och lägger oss nu, känns som vi behöver sömn!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: