SKRIVET: 2011-04-01, kl 12:36:28 | PUBLICERAT I: Träning och hälsa

Fredag

Välkommen fredag! Håller på att äta frukost nu.
Jag tänkte att jag skulle väga och mäta mig i midjan osv varje fredag. Nu började jag mäta mig i måndes på morgonen innan frukost, och jag gjorde det nu i morse.
Det visade sig att jag gått ner 2 cm i midjan och 3 cm om höfterna. Det är ju ett steg i rätt riktning tycker jag :)
I vikten hade där väll inte hänt så mycket..knappt ett halv kilo hade jag gått ner.
Nu har jag ju bara följt detta schema i 5 dagar så jag fortsätter tills jag blir nöjd :)

Men nu e det helg. Och då får jag äta det jag är sugen på. Annars blir ju allt himla tråkit.

Nu ska jag städa lite här så det blir fredagsfint!







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: