SKRIVET: 2011-04-19, kl 23:05:51 | PUBLICERAT I: Allmänt

En super dag

Vilken mysig dag vi haft idag, jag och Novalie..imorse åkte vi in till stan och mötte upp två pärlor Rebecca o Sandra för att gå en lång skön promenad i stan. Vilket strålade väder asså, man blir så glad :)
Nu ikväll blev det träning...förra veckan blev det inte så mycket ordning med det.. men måste skärpa mig! Ska INTE tappa motivationen nu när den är på topp.
Jag känner mig sådär allmänt lycklig idag!

Och jag vill gratulera familjen Beijer/Borgqvist som har blivit radhus/marklägenhets ägare..de ni.. Ett av dom största köpen man gör i livet.
Kommer själv ihåg hur det va när man hade skrivit på papperna på huset, det var så många blandade känslor, lite rädsla över om man skull bli lurad men samtidigt mycket glädje och spänning. Men det blir alltid bra i slutändan. Och när man väl flyttat in så känns allt så rätt!
Och jag är bara så glad över att få min kära vän närmare mig <3

Åh det ser ut som det ska blir fint väder lååångt framöver nu! Och jag längar till helgen, för då blir det grillad mat, ett gott vin och det bästa sällskapet!
Långhelg dessutom! :)


Några månader gammal bild








KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: