SKRIVET: 2011-04-12, kl 16:29:20 | PUBLICERAT I: Novalie

Dessa tänder

Jag satt Novalie i sängen medans jag skulle sminka mig, för vi skulle iväg o handla lite. Efter 5 minuter går jag in och tittar till henne och då har hon somnat. Hon har redan sovit middag en gång idag...och brukar bara vila EN gång på dagen. Det tyder på att allt inte är som det ska..väldigt gnällig är hon imellanåt och pillar sig i munnen. Men de är bara andra framtanden ska bara sprick igenom nu se lugnar det nog ner sig.
Inatt vaknade hon klockan tre och bara skrek,då var hon jätte varm så jag gav henne kallt vatten, alvedon och byta blöjan. Sen somnade hon om igen efter ca en halv timme.
Hon är endå så duktig och är en riktig solstråle fast hon har ont!

Mamma är så stolt över dig Älskling <3






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: