SKRIVET: 2011-04-11, kl 22:34:06 | PUBLICERAT I: Allmänt

Blir ett snabbt mobil inlägg för datan är ...

Blir ett snabbt mobil inlägg för datan är upptagen för tillfället. Idag har jag vatt hos mamma, promenerade med vagnen dit. Vädret har varit underbart idag.. Som kom E och hämta oss när han slutat. Vi hämtade våra sängar från jysk idag så den nya sängen är på plats nu! Snart ska vi upp och invignings sova i den :) Ni får en bild på resultatet imorgon. Novalies säng bar vi in på hennes rum, vi tänkte ju att hon skulle börja sova där nu, men jag måste säga fy vad det känns tomt! Känns jätte konstigt. Det är en sån trygghet att ha dom nära sig om det skulle va nått. Tror jag bär in sängen igen för detta är jag inte redo för än... Men hon verkar inte bry sig så mycket om var hon sover, tog inte mer än 10 minuter så slockna hon.. Så duktig tjej :) nä jag önskar er en godnatt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: