SKRIVET: 2011-04-05, kl 23:47:54 | PUBLICERAT I: Novalie

Åh magen!

Saknar den





När jag tittar på dessa bilder strömmar 1000 tals känslor igenom kroppen på mig!
Det går inte att beskriva, det måste upplevas!


När jag väl låg där tänkte jag, förfan skjut mig eller nått! bara jag slipper detta!!!
Och sen sitter man här och längtar tills nästa gång, fast smärtan kan jag hoppa över.

Det bästa av allt va när hon väl kommit ut och man fick se henne..och jag tänkte, Shit där var verkligen en bebis där inne..
Trots alla sparkar och rörelse i magen går det inte att fatta från man verkligen ser det med egna ögon!
Och på 1 minut är all smärta borta och man är i himmelriket.
Högt förälskad som man aldrig varit innan.



Beccah

Åååh jaa d e såå mysigt.. =)) <3 han tig ju ett steg igår oxå.. pluttis.. liten börjar blir stor =// Vill ha min lille igge kvar.. hahha



PUBLICERAT: 2011-04-06, 11:10:56 | URL: http://beccahz.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: